Wednesday, November 9, 2011

Новото училище

  Така, едно от най-важните неща е новото училище. То е може би три пъти по-голямо от старото ми, много е чисто (с изключение на тоалетните) и е с голям училищен двор. Може би искате да узнаете каква е програмата ми?
Ето я и нея:
Понеделник
1.Математика
2.Човек и общество
3.Човек и общество
4.Математика-сутиен
5.Английски
6.Обяд
7.Български
8.Музика
9.Човек и природа

Вторник
1. Английски
2.Музика
3.Допълнителен
4.Математика
5.Човек и природа
6.Обяд
7.Български
8.Български

Срядя
1.Рисуване
2.Рисуване
3.Човек и общество
4.Математика
5.Български
6.Обяд
7.Религия
8.Английски

Четвътък
1.Свободен
2.Български
3.ФВС
4.ФВС
5.Английски

Петък
1.Гимнастика
2.ИТ
3.Религия
4.Свободен
5.Математика
6.Обяд
7.Английски
8.Човек и природа
9.Човек и природа

Е, как е?:) Доскоро! :)

3 comments:

  1. Дългичко. Не е ли много изморително да се седи в училище толкова време?

    Имената на предметите много приличат на българските, по съдържание подобни неща ли се учат?

    Може ли да разкажеш нещо за религията? Какво учите, какви домашни ви дават, на какво ви изпитват?

    ReplyDelete
  2. Рада, уби ме с тоя сутиен :) Добре че знам какво е на френски :)

    ReplyDelete
  3. Е, аз не съм учил френски и затова естествено погледът ми веднага се заби в сутиена. Някакви обяснения за не-франкофоните?:)

    ReplyDelete