Tuesday, December 20, 2011

Oще малко!

  Вече остава толкова малко време до зимната ваканция. Само два незначителни дни! Но другата причина да харесвам зимната ваканция е (не знам дали знаете) това, че имам рожден ден. Както казва Мишо (брат ми): "Ама тя получава много подаръци, щото първо има Коледа, после на 28 декември има рожден ден и след това....ъъъ и дават подаръци хората които не са и ги дали преди! Ето, не е честно! :("
 А пък аз, харесвам зимната ваканция, защото не ставам  рано, не бързам,  имам време да си мисля и други работи.
 О да, почти забравих да кажа, ние вече имаме елха в къщи и коледни украси по стените (така да се каже).Миналата събота и неделя направихме коледни сладки за чудо и приказ! Според мен, сладките станаха мноого красиви(и вкусни разбира се).Може, ако имам време, следващият път да напиша рецептата им. Също така, при нас вече валя първият сняг, та сега има малко сняг колкото да се събере киша, за да се подхлъзваш и да те целят разни хора(нищо, че е забранено).
  Знаете ли какво ми хрумна току-що? Може вие като ми пишете коментар, да напишете и какво става при вас, защото не е честно само аз да пиша и разказвам. Какво ще кажете, а

7 comments:

  1. Ами добре :) Тук е студено и предимно мокро. Валя дъжд и последните дни се опитва да вали сняг, но много не му се получава. Така че е далеч от това да натрупа дори и няколко милиметра. Ту е облачно, ту небето е чисто. Подозирам, че ще се разминем с бялата Коледа :) Аз си заминавам за Бургас, където за сега е топло и вали дъжд - страшно празнично настроение :)
    Целувки и прегръдки!

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. И от нас поздрави, прегръдки и малко сняг. :)

    ReplyDelete
  4. Здравей, Рада :)
    Тук все още е доста топло като за зима и понеже тези дни имам много работа извън къщи, излизам в 10 и се прибирам в 5, без да ми стане студено.

    Минавах няколко пъти покрай вашия блок и в първия момент си мислех, че може да ви срещна...

    Все пак се надявам да не се разминем с бялата Коледа, защото мислим да караме ски и трябва да има върху какво.
    Снежните топки къде са забранени, в училището или повсеместно?

    Рецепта за красиви и вкусни коледни сладки не отказвам, у нас има остър недостиг на такива :D

    Много добре го разбирам Мишо! Моята сестра има рожден ден на 31-ви декември, а навремето 'коледните' подаръци се подаряваха за Нова година. И много често я минаваха с един общ подарък за двата празника, а аз имах отделен рожден ден в средата на годината и й изглеждах много по-привилегирована.

    Пожелавам ви много приятна и забавна заканция :)

    ReplyDelete
  5. Радаааа! Дени е! Дъщеричката на Радост. Сети ли се? Следя с интерес твоя блог, но все не ми оставаше време да пиша. Няма да те питам как сте, какво става, защото намирам отговорите в постовете ти. Виждам, че ти е интересно да знаеш какво става тук, така че ще ти разкажа как се подготвяме за Коледа. Вече сме украсили елхата (аз я украсих), и сме наредили един-два подаръка под нея. Елхата е изкуствена поради невъзможността ни да събираме бодличките от истинската елха, когато паднат на земята. Утре е последният учебен ден, а в петък ще имаме коледно парти в училище. Аз ще нося баница. Миналата година също носих и свърши буквално за половин час. И все пак имам един въпрос. Какво сте си пожелали с Мишо от "Дядо Коледа" за Коледа и Нова година?

    Пожелавам Ви Весели празници и много хубави коледни емоции и изживявания!!! :)

    ReplyDelete
  6. Рада, Честит Рожден Ден! Пожелавам ти много, много щастлива година, изпълнена с интересни и забавни моменти, много приятели и успехи във всичко!

    ReplyDelete